Novi koncept Središnjeg portala za potrošače u Hrvatskoj
Od 8. listopada 2025. novi sadržaj Središnjeg portala za potrošače u RH www.szp.hr dostupan je javnosti, potrošačima i potrošačicama.
Portal donosi niz sadržajnih novina, a s tehničkog je aspekta prilagođen jednostavnome korištenju na većim ekranima i na mobilnim uređajima. Logičan je i intuitivan te ažuriran novostima u sustavu zaštite potrošača – legislativnim, institucionalnim, kao i novostima iz civilnog društva u ovome području.
Središnji dio portala i glavna inovacija predstavlja vodič za potrošače, u kojemu potrošač u nekoliko koraka dolazi do svoga problema, bilo da se on nalazi u području trgovine, internet trgovine, javnih usluga ili ostalih specifičnih potrošačkih pitanja, te ga vodič potom usmjerava do kontakata institucija ili proceduralnih alata koji će mu u rješavanju potrošačkog pitanja pomoći.
Na portalu se nalazi i inačica vodiča na engleskom jeziku, pa je time portal prilagođen i stranim radnicima i poduzetnicima u Hrvatskoj, kao i turistima.
Portal objedinjuje informacije o sustavu zaštite potrošačkih prava za javnost, ali i tehnički podržava složeni sustav pitanja i odgovora Ministarstva gospodarstva na svakodnevna pitanja potrošača, te u konačnici Ministarstvu gospodarstva i ostalim dionicima sustava pruža korisne statističke podatke iz područja.
Time je omogućena analitika koja će govoriti o nizu pokazatelja, prvenstveno tipu upita koji potrošače muče u određenom vremenskom intervalu i određenome području, što je podloga za daljnje kreiranje politike zaštite potrošača, mjera i aktivnosti institucija i dionika u ovom složenom višesektorskom i multidisciplinarnom području.
Galerija
 | Učitavam… |
Akcije stranice